OVER ONS

Verkopen zit bij Tony in de genen. Grootvader van moederskant had een tweedehands kledingzaak op de hoek van de Hoefkade. Hij adverteerde in de Haagsche Courant altijd met zijn foto en daarnaast stond dan: ‘U kent mij toch?’

Via zwarte kostuums voor taxichauffeurs en studenten naar auto’s, ondergoed en stroopwafels. Tony Tetro heeft altijd de handelsgeest gehad.

Tony Tetro is uiteindelijk de Dassenkoning van Nederland geworden. 

Op dit moment houdt Tony zich vooral bezig met online verkopen via zijn shop, met het organiseren van netwerkborrels en 2x per jaar de Sociëty Lunch.

Geloven in schoonheid, hetzij die van een goed boek, een snoepreisje naar Parijs of dat mooiste land ter wereld, Nederland… Al is en blijft het hard werken om tussen de regeltjes van het spel de schoonheid niet kwijt te raken.

Het is hard werken. Niet werken om het werken, maar om iets van blijvende waarde neer te zetten. Om betrouwbaar te zijn.

Vertrouwen in wat mogelijk is, betrouwbaar voor anderen en een liefhebber van schoonheid pur sang.
Zo zie je maar dat er méér achter de titel ‘Dassenkoning’ zit!

Schoonheid en blijvende waarde. In één woord: stijl.
Niet voor niets is de lijst van BN’ers die hebben gekozen voor TT lang en indrukwekkend..

Sluit Menu
×
×

Winkelmand